Je bent ervaren. Je weet hoe het werkt. Natuurlijk blijf je jezelf ontwikkelen door nieuwe, uitdagende opdrachten aan te gaan. Opdrachten die er toe doen. En tegelijkertijd vind je het steeds belangrijker worden dat je jouw kennis, ervaring en perspectief kan delen met minder ervaren vakgenoten.
Corparis biedt je deze ruimte. Als professional Zorg of Wonen kun je je vastbijten in opdrachten van het hoogste niveau in ons uitstekende klantennetwerk. En als coach krijg je een aantal collega’s onder je hoede die je ondersteunt bij hun opdrachten en in hun persoonlijke ontwikkeling.

Uitgebreid netwerk
Je krijgt toegang tot een uitgebreid netwerk met interimopdrachten op het hoogste niveau.

Werk met impact
Jouw wereld is groter dan jezelf. Je wilt dat terugzien in je werk en elke dag merken dat jij impact hebt.

Anderen helpen
Je krijgt de ruimte om andere professionals uit je vakgebied te begeleiden bij hun volgende stap.
Werken bij Corparis
Verpleegkundig Specialist
Je hebt een goeie energie, bent open, collega’s weten wat ze aan je hebben en als er een uitdaging op je pad komt stap jij naar voren! Je wil graag je bijdrage leveren aan de kwaliteit van zorg, innovaties, organisatieontwikkeling….
Woonconsulent
Als woonconsulent bemiddel je de ene dag bij (woon)overlast of ontoelaatbaar gedrag, en de volgende dag voer je overleg met vertegenwoordigers van een gemeente. Je vertegenwoordigt onze opdrachtgever in het gebied en bent daarmee hét…..
De beste trainingen in de Corparis Academie

Mediation, omgaan met conflicten
Het leven zit vol conflicten en tegengestelde belangen. Daardoor kom je onder druk te staan of zit je soms met je handen in het haar. Het kost energie en wat je ook probeert, soms kom je er niet uit.
In deze training behandelen wij op basis van concrete praktijksituaties een reeks conflict- en gedragsstijlen en leer je hoe je op een effectieve wijze kunt bemiddelen bij conflicten.

Communicatieve slagkracht
Wanneer je slim communiceert met klanten én collega’s en jouw gesprekken gestructureerd aanpakt, draag je optimaal bij aan het bedrijfsresultaat.
Door de combinatie van simulaties, praktijkcases en theorie geeft deze training je volop toepasbare tools en informatie. Verder leer je hoe gestructureerd en klantgericht communiceren bijdraagt aan het verhogen van de klanttevredenheid.
1. Oriënteer
Wie ben jij en wie zijn wij? Neem contact op voor een afspraak.
2. Verken
Wat zijn jouw wensen en behoeftes? Waarin wil je groeien?
3. Ontvang een voorstel
Tijd om de deal te sluiten op basis van ons prima voorstel.
4. Op weg!
Ga aan de slag als interim-professional en ontwikkel je verder.
Doe de DNA check
Passen we bij elkaar? Wat is voor jou kwaliteit en klantgericht zijn? En hoe kijk je naar jezelf en naar anderen?
Reisverhalen

Klantcase Woonplaats
5 december 2022Aankomende evenementen
